Hürriyet

9 Ağustos 2011 Salı

SEVİNSEM Mİ?? ÜZÜLSEM Mİ?? : ARDA'NIN GİDİŞİ

     Atletico Madrid'in gözlerinin, Arda'nın üzerinde olduğuna dair çıkan haberlere dün dudak büküp, gözlerimi devirmiştim...

     Arda şuan hayatta Galatasaray'ı bırakıp gitmez demiştim, hazır Fatih Terim'de geldi, takım çok keyifli; sezon harika olcak, orta saha tam hareketli; geçen sene gitmeyen adam, şuan hayatta imza atıp da gitmez demiştim...

      Hatta bugün biri bana 'Eee sizin Arda'da gidiyormuş' dediğinde; 'Ya yapma... Arda bu ya... bizi bırakır mı, has Galatasaray'lı, hele şuan hiç bırakmaz; dedikodu bunlar' dedim. Veeee dediğimi aynen yedim bu akşam...

Arda 5 yıl için imza attı...

Kulübün 'gitme' demesine rağmen attı...

Zam bile onu durduramadı...

      Aslında kafamda dönüp duran şu: Arda için iyi oldu, ben yurt dışına bu yaşında henüz yeteneğini 100% gösterebiliyorken Atletico Madrid gibi önemli bir takıma giderek önemli futbolcularla tecrübelenmesini istiyordum ama keşke sezon başlamadan yapsaydı... yani geçen sezon sona erdiğinde. Henüz Fatih Terim gelmemişken... planlarını yapmamışken. Şuan yeni, güçlü bir orta sağ ihtiyacımız olmasının yanın da; en önemlisi bizim Arda gibi yürekten 'Galatasaray' ruhuna sahip bir de kaptana ihtiyacımız olacak. Yani umutlar bittiğinde, 'Hadi abi koşun maç bitmedi' die sahanın gerisine bağırabilen bir cesarete ve inanca ihtiyacımız var. Yazık ki bel kemiklerinden birini kaybetmenin cezası, benim açımdan ve aslında bu haberi duymama neden olan arkadaşım açısından; kombine alımını bile etkileyecek; ki bizim gibi olan eminimki bir sürü taraftar olacaktır.


      Liverpool maçından sonra çok şeyler beklediğimiz takımımızın, kocamaaaan bir boşluğu var ve oraya büyük bir isim gelene kadar da bu boşluk çok hissedilir olacaktır; Fatih Terim açısından bile.

      Ufff uff bu akşamın en can alıcı ve yıkıcı ve üzücü haberine bin kere UFFFFFFF!!!


Bu da daha çok Uff'lamak için;


http://www.youtube.com/watch?v=cLOmPmBXGc0&feature=share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder