Hürriyet

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Futbol Aşkının Anlamsızlaştığı An.



Bugün Galatasaray yürüyüşünün ardından en önemli konu ligin hali ve tüm tepkilere rağmen, koltukların sahiplerinin bildiklerini okumaya devam ediyor olmasıydı. Şenol Güneş'in söylediği gibi 'bu ülkede futbol konuşmak imkansız' olmaya başladı ve gerçekten de insanların okudukları konular, dış politikadan, iç politikadan, hatta ilginçtir ki Hürrem'den bile fazla bir şekilde 'futbol ve lig' olmaya başladı. 


Tüm adaletsizliklerinin yanında, verilen Demirören ve kuyruklarının kararları belli camiaları kurtarmak amacı dışında bir şey gütmemektedir. Açıkça hiç bir şekilde Türk futbolunun huzuru ve kurtuluşu için çözüme gidilmemektedir. Parası olan, futboldan gram anlamayan insanların elindeki karar alanlarına bakıp duruyoruz bizler de. Ama yine de futbol aşkımıza yenik düşüp tüm kanal oyunlarına, sahtekarlıklara, çirkefliklere rağmen takıma ait olma isteğimizden vazgeçemiyoruz. 


Kaybettiğimiz cana, üzülen yüreklere rağmen...


Hayal kırıklıklarına ve tüm mazlumluğa rağmen ne yazık ki futbolu sevmeye devam ediyoruz.


Bugün aslında bu yazıya başladığımda maçın ardından yorum yapmak istemiştim.


Galatasaray ve Trabzonspor arasında gerçekleşen maçın sonucuyla ilgili konuşmak istemiştim.


Lig TV gibi adaletten biraz bile anlamadığı gibi Türk futbolunu kendine para kazandırma makinası olarak gören, zevzek yayın organının manşetini konuşacaktım ' GS gümledi' 
Daha hala lider olan bir takım için bu yorumu yapabilecek kadar haberden ve spordan anlamayan kişilerin eleştirisini yapacaktım.


Trabzonspor'un onurunu ayaklar altına almadan, şampiyonlukta yarışı olsun olmasın güzel futbol oynamasının bana verdiği enerjinin büyüklüğünden bahsedecektim!


Necati'nin sersemliklerinden, Muslera'nın muhteşem geri dönüşünden, Fatih Terim'in kazanma hırsından bahsedecektim. 


Ancak görünen o ki; bu hevesi de içimizde kırmayı başardılar. Denilecek hiç bir şey yok.




Belki herşeye rağmen birilerinde umut vardır ve benim yerime 'bol futbollu günler' dileğinde bulunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder